Sunday 8 January 2012

Aku Pilih Ezani

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Pejam celik pejam celik, Masterchef Malaysia dah sampai ke garisan penamat. Tapi siapa yang menang? Haaa... Tu kena tengok malam ni la. Ezani atau Wahidan? Dan pilihan aku ialah Ezani! Sebab masa awal awal aku tengok Masterchef Malaysia ni, aku memang tertarik dengan Ezani, dengan gaya dia, dengan attitude dia. Apa yang paling menarik pasal Ezani ialah status dia sebagai doktor gigi. Eh. Jom tengok gambar gambar Ezani semasa dia kat Masterchef Malaysia. Aku ambil gambar gambar ni kat fan page Ezani.










Whatever it is, Ezani dan Wahidan dah berjaya sebab dapat jadi dua yang terbaik. So, kita tengok je la rezeki siapa dalam Masterchef Malaysia ni. Tapi aku ada dengar jugak desas desus yang kata Ezani menang. Entah betul entah tidak. Anyway, aku harap Masterchef Malaysia ada musim kedua. Bukan apa, aku dah bosan tengok kalau rancangan realiti je mesti pasal nyanyian. Setuju?



potpetpotpet : Gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati.

No comments:

Post a Comment