Friday 21 October 2011

Resort Oh Resort

Assalamualaikum semua!

Aku baru je balik dari dotdotdot. Haha. Jangan pikir yang macam2 sudeeh. Aku sebenarnya baru balik makan oksigen kat Sweet Beach Resort! Hoho~ Sila jeles! Bukannya makan oksigen sangat pun. Aku ikot rombongan pengawas sekolah abah aku je. Haha.

Balik je dari sana,aku terus buka blog aku neh. Haa. Sekarang dah terbukti lah betapa sayangnya aku kat kau orang. Haha. Best siot duk sana. Yela. Namapun RESORT kan? Eh2. Untuk pengetahuan kau,aku mandi kolam kat sana. Perlu ke aku bagi tahu semua tu? :P


Abah aku dapat bilik VVIP beb! Sila buat muka muak! Haha. Aku rindu kawan2 aku lah. Sehari tak jumpa,rasa cam happy je. Eh,tersilap. Sehari tak jumpa,rasa cm setahon je. Haha. Aku tipu je sebenarnya. Jangan marah ye Syana,Fadhilah dan yang lain. Hahaha. :D


potpetpotpet : Letih. Ada kau kesah? :P

1 comment:

  1. hahaha.,bangganya bila ada yg rindu kat kita seyh!.,haha.err.ke tuuuuttt ..,x rindu ke?.,msty berdouble2 punya rindu nii.,haha.

    ReplyDelete