Thursday 6 October 2011

Yeay! Aku Dah Pandai .................

Halo2.Kau tahu? Aku dah pandai la! Kau jangan pikir yang aku baru pandai membaca,mengira atau menulis erk! Kau nak tahu aku pandai apa? Nak? Nak? Oh.Okay.Sebelom kau menangis,meh sini aku bagi tau.Aku dah pandai balut hadiah beb! Diulangi.Aku dah pandai balut hadiah! Aku tahu.Balutan yang aku balut tu tak secantik dan seindah yang kau orang balut! Tapi,at least aku pandai jugak kan!? Err.Ada kau kesah semua tu? :D


Bermulanya kepandaian aku adalah apabila aku dipaksa untuk membalut hadiah sendiri.Biasanya,aku suroh umi aku yang balut,tapi dia suroh aku belajar balut sendiri! Hoho~sedih tak? Aku maen balut je hadiah tuh! Tak kira! Asal menjadi seperti balutan hadiah sudah! Nasib baek kawan aku puji aku punya balutan.Haha! Sila tepok tangan kau okey! :P


Apa2 pun,aku nak hebohkan yang aku dah pandai! Dah pandai! Dah pandai! ^__^
Kau nak gelak? Hoho~Gelak la! Ada aku kesah?


potpetpotpet : Lupa nak bagi tau,aku balut hadiah untok kawan aku yang baru saje menyambut ulang tahunnya yang ke 14! Sekali lagi,sila tepok tangan kau! :P

1 comment: