Saturday 12 November 2011

Shopping Dengan B Dan F dan F

Assalamualaikum semua !

Hari ni aku nak citer kesah aku dan kengkawan aku ke KB Mall. Oh. Kau tak kenal kat mana? Eish. Takkan tak kenal kot. Kat situ la,kat situ. Okay2,sebab ramai sangat yang suroh aku bagitau kat mana,aku bagitau. Dengar sini baik2. KB Mall tu kat KELANTAN la. Haha. Puas hati kau? :P


Okay,back to our main point. Setibanya aku dan kengkawan kat sana,kami pun pergi kat food court untuk makan. Bukan makan dalam court tu. Bukan2. Haha. Kau tahu tak kami makan apa kat sana? Oh. Manala kau nak tahu kan sebab kau bukannya ada kat sana. Hahahaha. Kami semua makan makanan halal yang diberi nama SIZZLING. Sedap beb! Ada kau kesah? :B


Lepas kami makan tuh,kami pun pergilah shopping mopping siket. Hahaha. Kami tak mengeMOP,kami cuma mengeSHOP je. Hahaha. Okay. Sekian. Terima kasih.


potpetpotpet : Then kami balik la. Takkan nak tidur kat situ kot. :P

No comments:

Post a Comment