Friday 30 September 2011

Oh.Ni Baru Ek?


Okay. Kau suka tak bila ada orang tegur kau tentang sesuatu? Sesuatu sangat. Oh. Macam ni...


Ohoi kau, baju baru ek?

Wohooo kau, kasut baru ek?

Ehem kau, tudung baru ek?

Wallaweh kau, beg baru ek?

Olalala kau, kerongsang baru ek?

Uits kau, stoking baru ek?

Fuhhh kau, bulu mata palsu baru ek?

Rah rah ah ah ah rama rama ma gaga ooh la la... Erk?


Ya. Dialog-dialog macam tu. Haha. Kekadang, kalau dah tak ada modal nak cakap apa, mulalah aku dan kawan aku ni guna dialog-dialog seperti ni. Haha. Ya. Aku suka bertanyakan barang-barang baru kau. Biar semua orang dalam kelas tu tahu barang-barang baru kau kan? Hehe. Jahat ke aku? Tidak. Aku baik. Aku nak memastikan mereka semua tahu apa yang baru kat kau. Dah beli memahal kot, takkan kau nak biarkan hari kau berlalu tanpa seorang pun perasan kewujudan barang-barang tu. Kan kan kan? Haha. Oh. Aku bergurau dengan kau je.


p/s: Aku suka juga orang tegur aku macam tu. Sikit. Ya. At least, they noticed me!

No comments:

Post a Comment