Wednesday 7 September 2011

Berilah Peluang....

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia!




Hari nie aku just nak berbicara isu yg simple je.. Peluang.. Peluang ape? Peluang utk memberi penjelasan.. Kite kene sedar yg tiap yg berlaku pasti ade sebabnya.. And when that happened, especially something yg kite x suke..., most of us terus menjatuhkan hukuman.. I used to be that kind of person.. And as a result, I faced the consequences.. And it was not something that I wanted it to happen.. Now I realize that, I should have given a chance for that person to explain.. Tak bermakna bende tu terjadi berpunca dari dirinya.. Kemungkinan KEADAAN yg menyebabkan situasi itu terjadi.. Someone told me about that.. Thank you so much for that..

Yeah...ape yg berlaku pada aku, pasti ade penjelasannya.. Aku akan terus menunggu..

p/s: Berilah peluang utk aku menunggu... dan berilah peluang utk aku menjelaskannya...

No comments:

Post a Comment