Thursday 4 August 2011

(Nada Cinta) Randy Pangalila - I Need You

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan salam 1Malaysia!



Hari ni hari Khamis. Esok hari Jumaat. Lusa hari Sabtu. Tulat hari Ahad. Lepas tu hari Isnin. Kemudian hari Selasa. Tapi semalam hari Rabu. Okay. Dah cukup tujuh hari aku sebut. Sekian sahaja untuk perenggan pertama. :B
Bersempena dengan hari Khamis yang takde kerja nak buat ni, aku pon melayan lagu jiwang I Need You dendangan Randy Pangalila bersama teman duetnya. Errr... Aku tak pasti Randy Pangalila ni duet dengan siapa. Sebab ada yang kata Mikha Tambayong, ada yang kata Kiting. So, nak selamat punya pasal, aku tak mention both names. Adil kan? Haha. :P

Eh. Enjoy dengan lagu ni ye. I Need You ni merupakan lagu tema bagi salah satu sinetron yang popular kat Indonesia sekarang ni. Popular ke? Yes. Nada Cinta tajuk sinetron dia. Aku rujuk wiki, sinetron ni ada 173 episod. Diulangi, 173 episod ye. Nasib la aku tak layan mana mana sinetron. :)


Randy Pangalila - I Need You (OST Nada Cinta)

Seluas langit di atas
Tak seluas cintaku ini
Sedalam palung lautan
Tak sedalam cintaku ini

Mengalir di dalam darahku
Sedekat hembusan nafasku
Cintaku untukmu oh

Biar dunia menghina
Tapi ku tetap cinta
Cause i miss you
Cause i need you

Biar dunia saksinya
Cinta kita berdua
Cause i miss you
Cause i need you
http://www.budaklelaki.com/
Cause i miss you
Cause i miss you
And cause i need you, baby


No comments:

Post a Comment